NHTK wil groeien

In April lanceerde NHTK een crowdfunding actie om hun merk en community te laten groeien.

Met de slogan "Blur the lines of size, gender and age" brachten de oprichters van NHTK (Nobody Has To Know) een origineel en vernieuwend winkelconcept en kledinglabel op de markt. Want, maakt het eigenlijk uit welke maat er in je kleding staat, of dat de kleding onderverdeeld wordt in mannen en vrouwen kleding? Nee, eigenlijk totaal niet vinden zij. En daarom koppelden ze alle stereotyperingen zoals maat, geslacht, leeftijd, lichaam los van hun kleding en wilde men met de collectie dat de mensen zich laten leiden door hun eigen lichaam en identiteit.


Met NHTK hebben de oprichters; Hannah van Dijck en Jiske Snoeks een online en offline community gecreëerd met als uitgangspunt:

"NO SIZE, NO GENDER, NO AGE. Wear what you want.

The rest? NOBODY HAS TO KNOW"

In 2014 heeft het tweetal een aantal pop-up stores en shop in shops opgezet en hebben ze hun eerste vaste winkel aan de Ceintuurbaan 320 in Amsterdam geopend.

Een super initiatief vinden wij het en we wensen Jiske en Hannah veel succes!!! 

Bekijk ook de videopresentatie hieronder:

Bezoek ook de Facebookpagina